Τετάρτη 30 Μαΐου 2007

love story??( η μαυρη μυγα και ο πριγγιπας)



Περπατουσαν χερι χερι...
τους εβλεπα απο μακρια.Αυτος την αγγαλιαζε σφιχτα.
Εκεινη ειχε χαθει στις σκεψεις τις.Της ψιθηριζε οτι
την αγαπαει.Αυτη ηταν αμηλιτη ,αφωσιομενη στον δικο της κοσμο.
Τα συναισ8ηματα εκει δεν ειχαν θεση.
Δεν ηθελε η ιδια να εχουν θεση . Πολεμουσε με δαιμονες πολλα χρονια .
Ποσα χρονια αραγε περασαν απο τοτε?
Δεν ειχε πλεον σημασια.
Τους κοιτουσα ακομα απο το παραθυρο εκεινοι δεν με βλεπαν ειχαν ενα δικο τους κοσμο.
Τι ομορφος κοσμος,τι ομορφοι που ειναι!!
παρατηρουσα οτι την εβλεπε σαν θεα του και ας ηταν για τους κοινους απλος μια μυγα ,μια
πελωρια μυγα.
Ειναι ιδια με μενα σκεφτηκα.
Ηρθε η ωρα λοιπον, εκεινη η ωρα οπου πρεπει να σκωτοθω
Περνω φορα και πηδαω απο το παραθυρο.
ΜΑΑΑΑΑΑΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ !!!
Την βλεπω να σπαρατραει διπλα μου
ΟΧΙ ΓΑΜΟΤΟΟΟΟ
-Δεν ηθελα να σε παρω μαζι μου, της λεω
χαχαχα ,γελαει σαρκαστηκα
- Μα ειμαι παντα μαζι σου καλη μου.Ειμαι ολα τα συναισθηματα σου που δεν αντεχες ποτε
παρα μονο ετρεχες μακρυα να ξεφυγεις.χχχχχχχχαααααααααααααχααχα
Ολα τα χρονια περναν απο μποστα μου.
Γυριζω να την κοιταξω.Πιον,αιμα και μια γλιτσα ειχε μηνει μονο.
- Ορα να πηγαινουμε ,λεει ο πριγκιπας σαν να μην εχει αλλαχει τιποτα
Αναρωτιεμαι. Τοσο καιρο ειμαι εγω η μυγα αραγε??
Του χαμογελαω τον αγκαλιαζω και χανομαστε μαζι
στον δικο μας ατελιωτο απιστευτο κοσμο μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: